דלג לתוכן העמוד

עובד/ת סוציאלי/ת ורכז/ת וועדת החלטה

 

עובד/ת סוציאלי/ת ומרכז/ת נושא ועדת החלטה

 

תיאור התפקיד:

עו"ס

  • מטפל בלקוחות במטרה לשפר תפקודם האישי, המשפחתי והחברתי ע"י ייעוץ, טיפול ישיר ועקיף והפנייה למוסדות ושירותים רלוונטיים, ע"פ השיטות והמיומנויות המקובלות במקצוע. פועל בהתאם למדיניות משרד העבודה והרווחה והמחלקה לשירותים חברתיים. מפתח ומקיים קשרים עם אנשים ומוסדות בקהילה למען קידום שירותי המחלקה וטיפול באוכלוסיית היעד של המוסדות האלה (שלוחה).
  • משפר מצבן של האוכלוסיות שבטיפולו באמצעות הפעלת תכניות אישיות, משפחתיות, קבוצתיות וקהילתיות. מקיים מפגשים ושיחות עם הלקוחות לצורך איתור וטיפול.
  • מקיים קשר עם הלקוחות במוסדות ועורך שם ביקורים לשם הבטחת המשכיות הטיפול.
  • מבצע את עבודתו לפי תכנית עבודה. מתחיל ומסיים טיפוליים בצורה מבוקרת. מנהל רישום ומעקב אחר תכניות הטיפוליות ומדווח לממונים בכתב ובעל פה כנדרש. משתתף בוועדות, בדיונים, בהתאם להנחיות הממונים עליו.

מרכז/ת נושא ועדת החלטה

  • מתן ייעוץ מוקדם לעו"ס במחלקה לש"ח לגבי הצורך להפנות מקרים לדיון בוועדה.
  • קבלת החומר הנחוץ לוועדה,  מיון החומרים, קבלת השלמות, הכנת החומר בצורה מסודרת לדיון

           ושליחתו מראש לחברי הוועדה, לפחות שבוע מראש.

  • קביעת מועדים לישיבות הוועדה וסדר דיוניה, תוך 21 יום לכל היותר, ממועד הפנייה לוועדה. במקרה

           חרום – תוך שבועיים לכל היותר.

  • הזמנה בכתב של החברים הקבועים לפחות שבוע ימים מראש. הזמנה למשתתפים אחרים על פי

           הצורך בכתב תיעשה באמצעות העו"ס המטפל במשפחה.

  •  זימון בכתב של חברי ועדות אד – הוק במקרי חרום, ועדות הערכה וכו.'
  • הנחייה של דיוני הוועדה לשם השגת מטרותיה: קביעת תוכנית טיפולית לילד ולמשפחתו ומעקב אחר

           ביצוע התוכניות בהתאם ללוח הזמנים שנקבע.

  • תיעוד החלטות הוועדה בטופס "החלטה על טיפול בילד."

           ביצוע מעקב ובקרה.

  • קיום קשר עם מנהל המחלקה לש"ח ועם גורמים בקהילה בנושאים הקשורים לעבודת הוועדה.

        ייעוץ לבעלי מקצוע בתחומים אחרים, הפונים לוועדה לצורך התייעצות בלבד.

  • ריכוז המידע שהצטבר בהחלטות הוועדה ביחס לצרכי ילדים והמענים הטיפוליים הנדרשים.

דרישות התפקיד :

א. עובד סוציאלי בעל תואר בוגר בעבודה סוציאלית.

ב. 3 שנות ניסיון בעבודה סוציאלית.

ג. סיום בהצלחה השתלמויות וקורסים בתחום תפקידו.

ד. רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.

 

מסלול קידום:

דרגה התחלתית: רמה ח' בדרוג העו"ס.

לאחר שהייה של שנתיים: קידום לרמה ז.'

לאחר שהייה של שלוש שנים: קידום לרמה ו.

היקף משרה: 100%

 

לצורך הגשת מועמדות ניתן למלא טופס דיגיטלי של הגשת מועמדות למכרז או למלא באופן ידני.

יש לצרף קורות חיים , תעודות השכלה בהתאם לדרישות המשרה, המלצות אם קיימות.

על המעוניינים/ות העונים לדרישות התפקיד להעביר את כל המסמכים הנדרשים לעיל, באופן מסודר וקריא, וזאת לא יאוחר מתאריך:21/02/2022 בשעה 12:00.

ניתן להגיש במס' דרכים: מילוי טופס דיגיטלי וצירוף קבצים למסמך, שליחה למייל של הגב' לינוי חן שטרית   ,[email protected] או הגשה פיזית למשרד מנכ"ל המועצה, במסירה לגב' ציונה הרוש.

מועמדים/ות שלא יגישו את כל המסמכים הנדרשים, כאמור לעיל ובמועד שנקבע ,מועמדותם/ן לא תיבדק תפסל על הסף .

 

 

 

 

בברכה

שגב עייש

מנכ"ל

 

 

1
פרטים אישיים
2
השכלה וניסיון תעסוקתי
3
פרטים נוספים והגשה

מועצה מקומית חצור הגלילית

טופס הגשת מועמדות

 

שירות צבאי/ לאומי:

 

פרטי השכלה:
שם המוסד/ארגוןמשך הלימודיםתאריך התחלהתאריך סיוםתעודה (יש/אין)

יסודית, תיכונית, מקצועית והשכלה גבוהה *בגין כל מוסד יש למלא שורה נפרדת

קורסים והשתלמויות מקצועיות
שם הקורס/השתלמותשם המוסד/ארגוןמשך הלימודיםתעודה (יש/אין)

שפות:

עברית (חובה) שדה חובה

 

אנגלית

שליטה באופיס, במערכות הפעלה, אינטרנט, תוכנות אחרות רלוונטיות?

פרטי תעסוקה נוכחית וקודמת (התחל מתעסוקה אחרונה/נוכחית)
שם מקום העבודההתפקידתאריך התחלהתאריך סיום/נוכחישכר/דרגהסיבת הפסקה

קרובי משפחה המועסקים במועצה (חובה) שדה חובה

קרובי משפחה המועסקים במועצה:
שם משפחה ושם פרטיהקרבהמחלקהשם התפקיד

המלצות:
שם הממליץתפקיד הממליץשם מקום העבודהטלפון

Browser not supported

צירוף קבצים:

קו"ח, תעודות, המלצות, הסמכות, בהתאם לדרישות התפקיד.

 

כפתור שליחה