דלג לתוכן העמוד

מנהל/ת המרכז לגיל הרך ולידה עד 3

 

 

תיאור התפקיד-ניהול המרכז לגיל הרך ומנהלת יחידת לידה עד שלוש על כל היבטיו השונים על מנת שיתאפשר קידום הרצפים החינוכיים והטיפוליים ברשות ושותפות בפיתוח ויישום המדיניות של הרשות, יצירת שותפויות, מנגנונים ושגרות עבודה עם כל הנוגעים בדבר.

תחומי אחריות

  1. יישום המדיניות הרשותית בהלימה למדיניות משרד החינוך.
  2. מיפוי המסגרות ביישוב הנכללות בשותפות עם משרד החינוך.
  3. בניית מנגנוני עבודה ויצירת נהלים סדורים בין בעלויות וארגונים לבין הפיקוח במחוז וברשות שיבטיחו רצף ואיכות טיפול מגיל לידה עד שש.
  4. מיפוי (בשיתוף עם משרד החינוך), תכלול, מעקב ובקרה של מכלול הצרכים ברשות המקומית, יצירת ממשקי עבודה לקידום מענים שונים בתחום הגיל הרך.
  5. עבודה משותפת עם הגורם המקצועי באגף החינוך לצורך: תיאום, סנכרון ובניית שיתופי פעולה בין כלל הגורמים הרלוונטיים.
  6. שותפות בצוות פורום גיל רך רשותי הכולל את כל הגופים והארגונים הפועלים בתחום הגיל הרך ברמה המערכתית.
  7. סיוע מקצועי בשלב ההיערכות לחירום של מכלול החינוך הרשותי נהלים, תרגילים ואימונים בזמן שגרה והשתתפות וסיוע למנהל - מכלול החינוך/צוותים עירוניים בזמן/שעת חירום.
  8. תחומי אחריות נוספים שיתווספו בהתאם להנחיות משרד החינוך. 
  9. ניהול צוות המרכז לגיל הרך כצוות בין מקצועי, כולל ניהול ישיבות ואחריות על תיעוד הפעולות .
  10. אחריות לבניית תכנית עבודה שנתית של המרכז לגיל הרך הכוללת פעילויות לאוכלוסיות היעד, אחריות לכח אדם, ציוד ומבנה .
  11. אחריות ליישום כלל התכניות וניהול המשאבים, כולל ניהול תקציב המרכז לגיל הרך .
  12. הובלת שותפויות וניהול המידע, הידע והשירותים הקיימים במרכז לגיל הרך בישוב, תוך שימור יחסי הגומלין הקיימים.
  13. אחריות לתיאום הפנימי של כלל תכניות האיתור והטיפול הקיימות (טיפת חלב, מעונות יום, תכניות רווחה, גני ילדים) ואחר השתתפות אוכלוסיית היעד בפעילויות אלה.
  14. הפעלה ופיתוח תכניות ושירותי הגיל הרך במרכז תוך מתן מענה לכלל אוכלוסיות היעד
  15. תכלול תחומי העיסוק של המרכז לגיל הרך ואת הממשקים עם השירותים הנוספים הפועלים בישוב למען הילדים המטופלים במרכז לגיל הרך הפעלת ופיתוח מערך הדרכה ומעטפת מקצועית לצוות הגיל הרך במרכז
  16. ניהול ואיגום שותפויות וקשרי קהילה

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  1. היכרות עם תחום התפתחות הילד וההורות בגיל הרך ומגמות עדכניות בתחום.
  2. היכרות עם המסגרת הנורמטיבית, נהלים ותקנות רלוונטיים לתחום גיל הרך.
  3. תקשורת בין אישית מעולה וכישורי עבודת צוות.
  4. יכולות ארגון וניהול ברמה גבוהה.
  5. היכולת לעבוד במגוון ממשקי עבודה לרבות ניהול שותפויות.
  6. ייזום, ניהול, מעקב, בקרה והערכה של תכניות, אחריות לתכנון וביצוע משימות.
  7. ניהול צוותים, הנעתם והנחייתם.
  8. עבודה בסביבות מתוקשבות מבוססות נתונים, מידע וידע.
  9. אסרטיביות ומנהיגות.
  10. גמישות מחשבתית ופרגמטיות

 השכלה תנאי סף:

- בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ באחד או יותר מהתחומים הבאים: חינוך, רווחה, בריאות ומדעי חברה.

לעניין תואר אקדמי תוכר גם תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול בחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

⁻ עדיפות להתמחות בגיל הרך.

⁻ עדיפות לתואר המשלב לימודי גיל רך.

ניסיון מקצועי

- לפחות 3 שנות ניסיון בעבודה עם גילאי לידה עד שש הגיל הרך.

- לפחות 3 שנות ניסיון ניהולי או ניסיון בהדרכה או בפיקוח חינוכי.

- יינתן יתרון ל:

  • ידע וניסיון בעבודה עם אוכלוסיית ילדים והורים בגיל הרך.
  • היכרות עם עבודה בתוך רשויות מקומיות. 

כפוף ל: מנהל אגף החינוך, מועצה מקומית חצור הגלילית

היקף משרה: 100%             דירוג: חינוך ונוער

המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ונשים כאחד.

 

 

לצורך הגשת מועמדות ניתן למלא טופס דיגיטלי של הגשת מועמדות למכרז או למלא באופן ידני.

יש לצרף קורות חיים , תעודות השכלה בהתאם לדרישות המשרה, המלצות אם קיימות.

על המעוניינים/ות העונים לדרישות התפקיד להעביר את כל המסמכים הנדרשים לעיל, באופן מסודר וקריא, וזאת לא יאוחר מתאריך: 24/08/2022 בשעה 12:00.

ניתן להגיש במס' דרכים: מילוי טופס דיגיטלי וצירוף קבצים למסמך, שליחה למייל של הגב' לינוי חן שטרית   ,[email protected] או הגשה פיזית למשרד מנכ"ל המועצה, במסירה לגב' ציונה הרוש.

מועמדים/ות שלא יגישו את כל המסמכים הנדרשים, כאמור לעיל ובמועד שנקבע ,מועמדותם/ן לא תיבדק תפסל על הסף

 

1
פרטים אישיים
2
השכלה וניסיון תעסוקתי
3
פרטים נוספים והגשה

מועצה מקומית חצור הגלילית

טופס הגשת מועמדות

 

שירות צבאי/ לאומי:

 

פרטי השכלה:
שם המוסד/ארגוןמשך הלימודיםתאריך התחלהתאריך סיוםתעודה (יש/אין)

יסודית, תיכונית, מקצועית והשכלה גבוהה *בגין כל מוסד יש למלא שורה נפרדת

קורסים והשתלמויות מקצועיות
שם הקורס/השתלמותשם המוסד/ארגוןמשך הלימודיםתעודה (יש/אין)

שפות:

עברית (חובה) שדה חובה

 

אנגלית

שליטה באופיס, במערכות הפעלה, אינטרנט, תוכנות אחרות רלוונטיות?

פרטי תעסוקה נוכחית וקודמת (התחל מתעסוקה אחרונה/נוכחית)
שם מקום העבודההתפקידתאריך התחלהתאריך סיום/נוכחישכר/דרגהסיבת הפסקה

קרובי משפחה המועסקים במועצה (חובה) שדה חובה

קרובי משפחה המועסקים במועצה:
שם משפחה ושם פרטיהקרבהמחלקהשם התפקיד

המלצות:
שם הממליץתפקיד הממליץשם מקום העבודהטלפון

Browser not supported

צירוף קבצים:

קו"ח, תעודות, המלצות, הסמכות, בהתאם לדרישות התפקיד.

 

כפתור שליחה

לצפייה בקובץ המצורף למכרז