דלג לתוכן העמוד

רכז/ת תעסוקה למרכז עוצמה- 50%

רכז תעסוקה במרכז עוצמה   50% משרה 

היחידה: מחלקת הרווחה – מרכז עוצמה  

 כפיפות : מנהלת המחלקה ו/או בעל תפקיד שיקבע ע"י מנהלת המחלקה בתיאום עם ראש המועצה

 

תיאור התפקיד

אחריות כוללת על  התהליך האישי של  לקוחות מרכז עוצמה מקבלתם לתכנית הליווי התעסוקתית ועד סיומה: אבחון תעסוקתי, הבניית תכנית התערבות תעסוקתית, אימון אישי, ליווי תעסוקתי, השמת המשתתפים בעבודה וכן אחריות לפיתוח תכניות התערבות להתפתחות  תעסוקתית.

ייעוץ  לצוות המרכז בתחום התעסוקה וכן לצוות המחלקה בהתאם להנחיות מרכז עוצמה.

אחראי על איתור צרכים של לקוחות בתחום התעסוקה.

איסוף, ריכוז והכנת נתונים אודות הצרכים בתחום התעסוקה של לקוחות מרכז עוצמה

 אחראי על מיפוי הצרכים בתחום התעסוקה של האוכלוסיות הנ"ל.

ייזום ופיתוח מענים בתחום התעסוקה במרכז תכניות ופרויקטים מקדמי ותומכי תעסוקה בהתאם לצרכי הלקוחות.

יצירת קשרים ותאום הפעילות עם מסגרות, מוסדות וארגונים שונים בתחום התעסוקה ובכלל זה גם ארגונים המקדמים השכלה והכשרה מקצועית כגון שרות התעסוקה, ארגוני מגזר שלישי ועוד.

ייזום ופיתוח הכשרות והשתלמויות תוך- מחלקתיות  לצורך עדכון הידע והמידע אודות  תחום התעסוקה.

עבודה מול  הפיקוח בתחומי העיסוק.

 

דרישת המשרה

תנאי סף

א. עו"ס בעל תואר בוגר בעבודה סוציאלית ורישום בפנקס העובדים הסוציאליים/ או אקדמאי בעל תואר ראשון.

ב. יחויב להשתתף בהשתלמויות וקורסים בתחום

    תפקידו.

קריטריונים ואמות מידה

  • ניסיון קודם בתהליכי ליווי וחניכה אישית עם אוכלוסיות מגוונות- יתרון
  • ידע והיכרות מעמיקה אודות עולם העבודה – יתרון.
  • הכשרה בהנחיית קבוצות ו/או קורס אימון – יתרון.
  • ניסיון בשיקום תעסוקתי ו/או מיצוי זכויות – יתרון.
  • יכולות בינאישיות גבוהות (עבודה עם צוות מרכז עוצמה והלשכות לשירותים חברתיים)
  • יכולות ניהול ועבודה עצמית.
  • בעל יכולת הובלת תהליכים , רב משימתיות ,יצירת שיתופי פעולה ועבודה בתנאי לחץ.
  • אמינות, עבודה בשעות לא שגרתיות.

 

המועמד שיתקבל לתפקיד ישתתף בהכשרה מתאימה בהתאם .

  • היקף המשרה: 50 % (חצי משרה)   דרגה: 
  • דרגה התחלתית רמה י"א בדרוג העו"ס, לאחר שהייה של שנה: קידום לרמה י',

לאחר שהייה של שנתיים: קידום לרמה ט'

  • במקביל קידום לפי מח"ר

לצורך הגשת מועמדות יש להגיש מסמכים נדרשים, להלן:

קורות חיים , תעודות השכלה בהתאם לדרישות המשרה, המלצות אם קיימות.

על המעוניינים/ות העונים לדרישות התפקיד יש למלא טופס דיגיטלי ולצרף את כל המסמכים הנדרשים לעיל, זאת לא יאוחר מתאריך 12/12/2021 בשעה 12:00

או הגשה פיזית לגב' ציונה הרוש מזכירת מנכ"ל.

מועמדים/ות שלא יגישו את כל המסמכים הנדרשים במלואם כאמור לעיל ובמועד שנקבע ,מועמדותם/ן לא תיבדק והיא תפסל על הסף.

פרטים נוספים למייל של הגב' לינוי חן שטרית [email protected]

 

1
פרטים אישיים
2
השכלה וניסיון תעסוקתי
3
פרטים נוספים והגשה

מועצה מקומית חצור הגלילית

טופס הגשת מועמדות

 

שירות צבאי/ לאומי:

 

פרטי השכלה:
שם המוסד/ארגוןמשך הלימודיםתאריך התחלהתאריך סיוםתעודה (יש/אין)

יסודית, תיכונית, מקצועית והשכלה גבוהה *בגין כל מוסד יש למלא שורה נפרדת

קורסים והשתלמויות מקצועיות
שם הקורס/השתלמותשם המוסד/ארגוןמשך הלימודיםתעודה (יש/אין)

שפות:

עברית (חובה) שדה חובה

 

אנגלית

שליטה באופיס, במערכות הפעלה, אינטרנט, תוכנות אחרות רלוונטיות?

פרטי תעסוקה נוכחית וקודמת (התחל מתעסוקה אחרונה/נוכחית)
שם מקום העבודההתפקידתאריך התחלהתאריך סיום/נוכחישכר/דרגהסיבת הפסקה

קרובי משפחה המועסקים במועצה (חובה) שדה חובה

קרובי משפחה המועסקים במועצה:
שם משפחה ושם פרטיהקרבהמחלקהשם התפקיד

המלצות:
שם הממליץתפקיד הממליץשם מקום העבודהטלפון

Browser not supported

צירוף קבצים:

קו"ח, תעודות, המלצות, הסמכות, בהתאם לדרישות התפקיד.

 

כפתור שליחה