מכרז: מנהל מתחם עבודה משותף האב

מכרז פנימי /חיצוני

 

קליקה ?? הינו מרחב עבודה וסדנאות משותף שנוסד על ידי המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל והרשות המקומית. המרחב מהווה פלטפורמה לצמיחה חברתית וכלכלית לתושבי. המרחב הוקם לרווחת פרילנסרים וחברות קטנות מהאזור, ומשמש צומת להפריה הדדית, לחדשנות, למתן שירותי משרד, לקבלת כלים מקצועיים ולקידום עסקים באזור. במרחב תמצאו משרדים מעוצבים, עמדות עבודה נוחות וחדרי ישיבות  לרווחת המשתתפים. בנוסף, מתקיימת פעילות שוטפת של סדנאות, תמיכה בפיתוח עסקי וקורסים מקצועיים.

 

מנהל ההאב הוא הגורם המוביל המתכנן והמוציא לפועל את מכלול האסטרטגיות ליזמים ובעלי עסקים קטנים ברשות המקומית.  איש חזון שמחובר למשימה ולערכים של קליקה אחראי על חווית החברים במרחב ביחד עם מנהל הקהילה, מאפשר חדשנות, מבין דינמיות, מאתר הזדמנויות ומפתח שיתופי פעולה עם גורמים אסטרטגיים להרחבת ופיתוח הפעילות בהאב בהתאם לחזון ועל פי תכניות העבודה. מבטיח כי תקני המותג קליקה ומדיניות המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל נשמרים.

 

תחומי אחריות

  • ליווי תהליך ההקמה הפיזי של המתחם.
  • תכנון, כתיבה והוצאה לפועל של תוכנית עבודה לרבות עמידה ביעדים ותהליכי הערכה ומדידה.
  • ניהול יום יומי של כל היבטי הפעילות לרבות, המרחב הפיזי, צוות ההאב ועוד.
  • יצירה ושימור שיתופי פעולה עם גורמים ממשלתיים, פרטיים, מוניציפלים ופילנתרופים.
  • ניהול תקציב ההאב ומעקב אחר ביצועו המאוזן לרבות הזמנות רכש והגשת דרישות לתשלום.
  • גיוס משאבים ומקורות תקציביים נוספים להגדלת הבסיס הכלכלי של ההאב.
  • הגשת דוחות תקופתיים
  • איתור והובלת שותפויות עם מגזרים שונים וגיוס משקיעים.
  • איתור הזדמנויות איזוריות וצרכים בקרב היזמים  ופיתוח שירותים לטובת הרחבת פעילות ההאב.
  • גיוס ומיון היזמים.
  • יצירת שיתופי פעולה עם האבים אחרים ברשת.
  • בניית מותג מקומי חזק והרחבת החשיפה של ההאב בישוב/איזור לרבות יזום תהליכי שיווק ופרסום במדיות השונות.

 

דרישות וכישורים

  • תואר ראשון- חובה. יתרון לבעלי תואר שני בתחומי מנהל עסקים, שיווק או תואר רלוונטי דומה אחר.
  • בעל/ת ניסיון ניהולי מוכח של 3 שנים לפחות בניהול פרויקטים או בעולם תוכן דומה.
  • ניסיון מוכח בניהול תקציב ובקרה.
  • תכנון ,כתיבה והוצאה לפועל של תכניות עבודה  לרבות עמידה ביעדים.
  • היכרות עם עולם התוכן, קהילת היזמות,  קהלי היעד והשירותים המוניציפאליים בישוב – יתרון.
  • ניסיון בפיתוח והפעלת פרויקטים בתחומי היזמות, עסקים קטנים- יתרון.
  • ניסיון יזמי- יתרון
  • ידע וניסיון בגיוס משאבים ועבודה עם שותפים.
  • ניסיון בעבודה מול רשויות, משרדי ממשלה וקרנות.
  • נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות.
  • ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת עם תוכנות רבות ושליטה ביישומי אופיס
  • ניידות
  • כישורים אישיים: עצמאות, יכולת הובלה, יכולת ארגונית גבוהה, יוזמה, גמישות מחשבתית ויצירתיות במציאת מענים ופתרונות, כושר ביטוי בע"פ ובכתב , תקשורת בינאישית גבוהה ותודעת שירות .
  • השתתפות בימי הכשרה אזוריים וארציים של המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל.

המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

היקף משרה: 100%

 

טופס הגשת מועמדות